Handelbetingelser

Handelsbetingelser for Garnskyen

Garnskyen c/o Amalie Høegh
Tomsgårdsvej 14, 3. tv.
2400 København NV
TLF: +4529800392
CVR: 36144238

Betaling

garnskyen.dk modtager online betalinger med; Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online og Visa Electron.

Betaling vil blive reserveret på din konto, når den fysiske vare afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)

garnskyen.dk benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

marlemarle's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 2-3 hverdage i Danmark og 5-7 hverdage i Sverige.

Leverings område: Vi leverer varer inden for Danmark og Sverige.

garnskyen.dk afsender varer med følgende i Danmark: DAO - Privat, DAO - Pakkeshop samt Postnord Quickbrev (ordrer under 100 gram).

garnskyen.dk afsender varer med følgende i Sverige: Post Nord - Pakkeshop.

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".


Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke (undtaget Quickbrev), fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 30 dags periode starter den dag, hvor ordren er leveret.

Du skal selv betale omkostningerne i forbindelse med at sende ordren retur.

Har du ingen printer?
Har du ingen printer til at printe et pakkelabel, kan du via DAO sende pakker blot ved at skrive en kode på pakken. Derefter skal pakken blot afleveres i en DAO pakkeshop.

Modtageradresse
Garnskyen c/o Amalie Høegh
Tomsgårdsvej 14, 3. tv.
2400 København NV
Email: kontakt@garnskyen.dk
Telefon: 29800392

Er der en fejl på varerne, er det i stedet den to-årige reklamationsret, du skal benytte. I så fald skal du sende os en mail på kontakt@garnskyen.dk med en uddybning, så vi hurtigst muligt kan hjælpe dig.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til garnskyen.dk at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til garnskyen.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
 Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

garnskyen.dk dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden

Garnskyen c/o Amalie Høegh
Tomsgårdsvej 14, 3. tv.
2400 København NV
kontakt@garnskyen.dk

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger, hvilket efter bekræftelse vil ske inden for to uger. Dog bevares ordre samt associeret kundedata i to år fra ordren er bestilt, så vi bedst muligt kan efterkomme reklamationsretten på to år.

For at du kan indgå aftale med garnskyen, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos garnskyen og opbevares i op til to år, hvorefter oplysningerne slettes. Dette er for bedst at kunne efterkomme reklamationsretten på to år, da det er nødvendigt at kunne finde informationer om ordren.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for garnskyen har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i garnskyen.dk er: Amalie Bisgaard Høegh

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos garnskyen har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@garnskyen.dk.

Cookies
På https://garnskyen.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://garnskyen.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere garnskyens hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: kontakt@garnskyen.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Pre-loader
Luk X